Pytania i odpowiedzi
Poniżej znajdziesz listę najczęstszych pytań, które słyszymy od naszych Klientów. Sprawdź, czy znajdziesz tu odpowiedź na swoje :)
 
1. Czy będzie etui na mój telefon? 
 
Pracujemy nad tym! Chcemy, żeby wszyscy byli zadowoleni. Jeżeli widzisz wymarzony wzór, a na liście nie ma Twojego modelu telefonu – daj nam o tym znać (najlepiej mailowo na heatfitpl@gmail.com
 
2. Czy wysyłka będzie za darmo?
 
Darmowa dostawa obowiązuje tylko w przypadku zakupów powyżej 50 zł. Cennik wysyłki na terenie Polski znajdziesz tutaj, natomiast koszt dostawy zagranicznej poznasz klikając w ten link.
 
3. Kiedy otrzymam produkt?
 
Czas realizacji jest podany na karcie każdego produktu, jest on zależny nie tylko od nas, ale i tzw. przewoźnika. Dokładamy wszelkich starań, by wybrana rzecz była u Ciebie jak najszybciej. Postępy w realizacji Twojego zamówienia znajdziesz w Panelu Klienta (jeżeli nie jesteś zarejestrowany – powinieneś otrzymać maila z linkiem do aktualnego statusu zamówienia).
 
4. Czym wysyłacie?
 
Korzystamy z usług Poczty Polskiej oraz za pośrednictwem Paczkomatów.
 
5. Chcę zapłacić normalnym przelewem, gdzie znajdę dane? Kiedy wpłacić? 
 
Wszystkie niezbędne dane znajdziesz w zakładce Formy Płatności. Ale dla Twojej wygody, podamy Ci je też tutaj:
bank: mBank
nr konta: 69 1140 2004 0000 3402 7619 7695
w tytule wpisz numer zamówienia oraz swoje dane (imię, nazwisko) i login 
Na wpłatę masz maksymalnie 7 dni :)
 
6. Chcę zwrócić produkt, bo tak i już, co robić?
 
Napisz nam maila na adres heatfitpl@gmail.com i poinformuj nas o tym. W przypadku odstąpienia od umowy (zwrot produktu, który nie spełnia Twoich oczekiwań, w ciągu 14 dni) musisz ponieść koszty przesyłki zwrotnej.
Pamiętaj, że z każdej sytuacji jest jakieś wyjście, masz do wyboru zwrot pieniędzy albo wymianę na inny produkt.
 
Masz inne pytania? Ślij na heatfitpl@gmail.com, pytaj na Facebooku albo Instagramie. Odpowiemy na każde! 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl